Listopadová Rokytnice nad Jizerou s Kralupátky

Titulek

Vedoucí akce: Václav Maleček

Místo: Rokytnice nad Jizerou (mapa)

Termín: 17. - 20. listopadu 2022

Kopírovat odkaz na tuto stránku

Poslední listopadový víkend jsme vyrazili s kralupskými dětmi do Rokytnice nad Jizerou. Letos jsme tu již byli na jaře, ale líbilo se nám tu tak moc, že jsme se sem opět vrátili.

Vyrážíme z Kralup ve sváteční ráno hned po snídani. Čekaly nás 4 dny v našich krásných Krkonoších. Už po cestě bylo veselo i přesto, že předpověď počasí byla nepříznivá. Hned první den jsme vyrazili na pěší výlet na nedaleký Studenov, abychom si ověřili, jak budou menší děti zvládat náročné stoupání při případném delším výletu.

Ještě ve čtvrtek večer naše dobrovolnice Míša s dětmi upekla báječnou pizzu a štrůdl, který jsme měli na druhý den na snídani.

V pátek nás v chatě uvěznilo sychravé počasí, s dětmi jsme hrály hry a zpívali s kytarou, ven jsme se dostali až pozdě odpoledne. Nicméně jsme si konečně užili první sněhové vločky.

Na sobotu předpověď vypadala příznivě, tak jsme se vydali autem na Horní Mísečky, odkud jsme počítali s vývozem autobusu na Vrbatovy boudy. Jenže autobus jezdil jen do konce října, takže jsme vyrazili po svých. Výškových 400 m děti zvládly skvěle. Po cestě nám svítilo sluníčko a my se mohli kochat výhledy do krajiny. Děti po cestě blbly ve sněhu a užívaly si přírody. Na kopci nás bohužel zaskočil mrak, který se zrovna začal tvořit nad našimi hlavami a citelně se ochladilo. Z dětí se náhle staly zmrzliny a rampouchy, takže místo plánovaného okruhu přes Harachovy kameny, Labskou boudu a Pančavský vodopád jsme zvolili taktický ústup a návrat do údolí. Přeci jenom zdraví a bezpečnost dětí je pro nás na prvním místě.

Neděle už byla klasická návratová. Děti pomohly s úklidem, se sbalením věcí a po obědě jsme vyrazili domů.