Zasedání valné hromady a výboru - 11. 2. 2012
18.2.2012,
Hlavním bodem programu bylo přijetí nových členů a volba vedení sdružení. Dále byly určeny termíny některých akcí a rozděleny úkoly nutné pro hladký rozjezd sdružení.
Schůze valné hromady začala v 15:00.
Zakládajícími členy sdružení a zároveň členy přípravného výboru jsou:
Roman Argan, Hranice,
Kristýna Bruchterová, Břeclav,
Julie Floriánová, Kosmonosy,
Alexandr Krško, Šanov,
Petr Matyáš, Čelákovice,
Michaela Orlíková, Praha,
Lucie Pokorná, Břeclav.
Přítomni jsou 4 členové přípravného výboru ze 7, přípravný výbor je tedy usnášení schopný.
Do sdružení jsou poměrem hlasů 4:0:0 (pro:proti:zdržel(a) se) přijati:
Jaroslav Hodboď, Mladá Boleslav,
Tadeáš Bajusz, Praha,
Nyní je přítomno 6 členů sdružení z 9, valná hromada je tedy usnášení schopná.
Valná hromada zvolila poměrem hlasů 5:0:1 předsedou sdružení Petra Matyáše, místopředsedkyní poměrem hlasů 5:0:1 Michaelu Orlíkovou a třetím členem výkonného výboru poměrem hlasů 5:0:1 Jaroslava Hodbodě.
Přítomni jsou všichni tři členové výkonného výboru, ten je tedy taktéž usnášení schopný.
Výkonný výbor schvaluje poměrem hlasů 3:0:0 vnitřní směrnici č. 1 o členských příspěvcích.
Valná hromada se poměrem 6:0:0 shodla na používání loga 1 v modro-oranžovém provedení.
Valná hromada se dohodla na těchto akcích sdružení:
20. a 24. února ? setkání se zájemci o dobrovolnictví ? zúčastní se Petr (obou), Michaela (prvního), Julie (druhého) a Jaroslav (druhého), případně další. Místo domluví Petr.
Mezi 27. únorem a 11. březnem ? školení zájemců o dobrovolnictví ? zdravovědu poškolí externista (domluví Michaela), BOZP, PO a komunikaci s dětmi proškolí Alexandr. Místo domluví Michaela.
11. března ? výlet se strašeckými dětmi do bazénu na Kladně nebo ve Slaném ? bazén domluví Petr, účastníci se upřesní s ohledem na počet dětí, které budou chtít jet, zjistí a akci připraví Petr.
14. dubna ? slavnostní otevření hřiště v Novém Strašecí ? akci domluví a připraví výkonný výbor ve spolupráci s Alexandrem.
Výlet s nymburskými dětmi do bazénu v Kolíně, cyklovýlety se strašeckými i nymburskými, odpoledne v Dendrologické zahradě v Průhonicích a cyklovíkend připraví výkonný výbor.
Další úkoly dohodnuté valnou hromadou:
Lucie a Julie upraví text stránky s programem sdružení tak, aby byla stručnější a aktuální (do 29. 2.).
Petr zajistí úpravu informačního systému tak, aby bylo u dobrovolníků možné nastavit, zda se zobrazí na seznamu aktivních dobrovolníků či nikoliv (do 29. 2.).
Petr na Google Documents zadá seznam míst, kam byla rozeslána tisková zpráva (do 15. 2.) a společnými silami jej všichni zaktualizují (do 31. 3.).
Petr založí všem členům e-mailové adresy v doméně oprise.cz (do 15. 2.).
Petr upraví prezentaci na setkání s dobrovolníky (do 19. 2.).
Petr zprovozní na adrese http://oprise.cz/forum diskuzní fórum (do 12. 2.).
Všichni se zaregistrují (do 29. 2.) a nadále jej budou sledovat, bude to oficiální komunikační kanál.
Petr zajistí založení transparentního účtu (do 29. 2.).
Petr zajistí přípravu tiskových podkladů nově schváleného loga (do 29. 2.).
Všichni zaplatí členské příspěvky (do 10. 4.).
Petr, Michaela, Filip a Radek se podívají po grantových výzvách (do 29. 2.) a následně je spolu porovnají a vyberou nejvhodnější výzvy, pro něž připraví projekty (do 31. 5.).
Jaroslav osloví paní Kořínkovou za účelem pomoci s výběrem dobrovolníků (do 20. 2.).
Výkonný výbor se dohodl na dalším setkání VV 24. dubna od 19 hodin.
Schůze skončila v 17:45.
- Tadeáš Bajusz,
- Julie Floriánová,
- Jaroslav Hodboď,
- Petr Matyáš
- Michaela Orlíková,
- Lucie Pokorná,
- Radek Doubrava,
- Filip Wellemín.